Wednesday, December 9, 2015

فروشگاه لباس زیر گلسرخ


تا حالا واسه خانومت لباس زیر کادو گرفتی؟
سوال جالبی که حدود 3 سال پیش به ذهن ما رسید.
درسته!
ورود آقایان به این فروشگاهها ممنوعه.
ضمن اینکه این نوع خرید و صحبت کردن در مورد این نوع پوشاک چه برای آقایون و چه خانوما نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا و برای بسیاری امری دشوار است. به همین دلیل فروشگاههای بسیاری از این دست در فضای مجازی ایجاد شده و به فروش این شاخه از پوشاک می پردازند.
ما نیز با توجه به فرهنگ و با حفظ شئونات جامعه و همچنین اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه فروشگاه لباس زیر فانتزی گل سرخ را در فضایی سالم ایجاد نموده و پس از حدود چهار سال تجربه موفق و جلب رضایت و اعتماد مشتریانمان در خدمت شما هستیم.
به فروشگاه لباس زیر زنانه ما بیایید و به راحتی و با خیال راحت از بین دسته بندی های مختلف و مدلهای متنوع لباسهای زیر فانتزی از قبیل شورت زنانه ، شورت مردانه ، لباس خواب ، لباس چرمی ، بادی ، بادی شیپرها و بسیاری دیگر که مطمئناً در هیچ فروشگاهی همتا ندارند، لباس زیر مورد علاقه خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید و لذت این نوع خرید و هدیه دادن را شما هم تجربه کنید.
ما بهترینها را برای شما می خواهیم و مطمئنیم که بهترینها را می یابید.
ضمناً نگران نباشد!
این را هم می دانیم که خرید پوشاک بدون لمس پارچه و سایز و ... کار مشکلی به نظر می رسد، حتماً بعد از ثبت سفارش با شما (از طریق تلفنی که در فرم ثبت سفارش وارد نمودید) تماس می گیریم و هرگونه ابهام و سوال که در این مورد و موارد دیگر دارید را برطرف می کنیم و پاسخگو هستیم.

No comments:

Post a Comment